03 Sie2006
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
FORMULARZ ZP-300
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Rodzaj zamówienia: Dostawy
I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONEJ DO KONTAKTÓW
Nazwa:
NZOZ Caritas Diecezji Opolskiej
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 5a
Miejscowość: Opole, Kod pocztowy: 45-010 Województwo: opolskie
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Anna Spałka Telefon:077 4531242, 4531241
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Fax:077 4531239
Adresy internetowe
Ogólny adres zamawiającego (URL): www.testcaritas.diecezja.opole.pl
FORMULARZ ZP-300
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Rodzaj zamówienia: Dostawy
I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONEJ DO KONTAKTÓW
Nazwa:
NZOZ Caritas Diecezji Opolskiej
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 5a
Miejscowość: Opole, Kod pocztowy: 45-010 Województwo: opolskie
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Anna Spałka Telefon:077 4531242, 4531241
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Fax:077 4531239
Adresy internetowe
Ogólny adres zamawiającego (URL): www.caritas.diecezja.opole.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Przedmioty działalności: Zdrowie
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Wyposażenie 21 gabinetów rehabilitacyjnych NZOZ Caritas Diecezji Opolskiej w sprzęt rehabilitacyjny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: Dostawy, Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: ul. Szpitalna 5a, 45-010 Opole
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia
Wyposażenie 21 gabinetów rehabilitacyjnych NZOZ Caritas Diecezji Opolskiej w sprzęt rehabilitacyjny. Dostawa 13 szt. zestawów do magnetoterapii, 6 szt. laserów biostymulacyjnych, 8 szt. uniwersalnych statywowych lamp terapeutycznych SOLLUX, 10 szt. wielofunkcyjnych aparatów do elektroterapii mixing.
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego
Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Jak w punkcie III.2 Warunki udziału.
II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)
Glówny przedmiot: 33.15.80.00-2
Dodatkowe przedmioty 33.15.82.00-4
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej. Nie
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej. Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Całkowita wielkość lub zakres
Zakres dostawy jest ujęty w przedmiocie zamówienia.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Wymagany
Data zakończenia 07/09/2006
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
Nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie - 4 lata. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. SIWZ. 2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. SIWZ. 2.3 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.3. SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia realizacji zadania Podwykonawcom.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie obliczenia punktów według kryterium: cena - 50, gwarancja nie mniej niż 24 m-ce - 40, koszty serwisu - 10. Pozostałe dokumenty zostaną poddane ocenie spełnia / nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 (podczas składania ofert). 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadcznie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreśonym w art. 24. ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna infromacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w formularzu ofertowym. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolonść kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty mają być ponumerowane ze spisem treści i wpięte do plastikowego skoroszytu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena 50.00
2. Udzielenie gwarancji na co najmniej 2 lata 40.00
3. Koszty serwisu pogwarancyjnego 10.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna. Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (Jeżeli dotyczy)
www.caritas.diecezja.opole.pl
Opłata Waluta
Warunki i sposób płatności:
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy)
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 21/08/2006
Godzina: 10:00
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty
polski
IV.3.5) Termin związania ofertą
okres w dniach: 30
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 21/08/2006
Godzina: 11:00
Miejsce
NZOZ Caritas Diecezji Opolskiej, ul. Szpitalna 5a, 45-010 Opole
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Tak
Jeżeli tak, wskazać projekt/program:
Projekt nr Z/2.16/III/3.5.2/27/05/U/24/06 wyposażenie 21 gabinetów rehabilitacyjnych NZOZ Caritas Diecezji Opolskiej w sprzęt rehabilitacyjny / Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego.
VI.2) INFORMACJE DODATKOWE
Oferowany sprzęt musi posiadać Certyfikat CE oraz wpis do rejestru usług i wyrobów medycznych.
Opole, dnia 03.08.2006 r.
Pliki do pobrania:
- Załącznik nr 1: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę sprzętu rehabilitacyjnego
- Załącznik nr 2: Furmularz cenowy
- Załącznik nr 3: Harmonogram dostaw
- Załącznik nr 4: Druk "Oferta"
- Załącznik nr 5: Projekt umowy
- Załącznik nr 6: Oświadczenie dot. art. 22 ust 1 oraz art. 24. ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Rodzaj zamówienia: Dostawy
I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONEJ DO KONTAKTÓW
Nazwa:
NZOZ Caritas Diecezji Opolskiej
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 5a
Miejscowość: Opole, Kod pocztowy: 45-010 Województwo: opolskie
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Anna Spałka Telefon:077 4531242, 4531241
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Fax:077 4531239
Adresy internetowe
Ogólny adres zamawiającego (URL): www.testcaritas.diecezja.opole.pl
FORMULARZ ZP-300
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Rodzaj zamówienia: Dostawy
I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONEJ DO KONTAKTÓW
Nazwa:
NZOZ Caritas Diecezji Opolskiej
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 5a
Miejscowość: Opole, Kod pocztowy: 45-010 Województwo: opolskie
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Anna Spałka Telefon:077 4531242, 4531241
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Fax:077 4531239
Adresy internetowe
Ogólny adres zamawiającego (URL): www.caritas.diecezja.opole.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Przedmioty działalności: Zdrowie
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Wyposażenie 21 gabinetów rehabilitacyjnych NZOZ Caritas Diecezji Opolskiej w sprzęt rehabilitacyjny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: Dostawy, Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: ul. Szpitalna 5a, 45-010 Opole
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia
Wyposażenie 21 gabinetów rehabilitacyjnych NZOZ Caritas Diecezji Opolskiej w sprzęt rehabilitacyjny. Dostawa 13 szt. zestawów do magnetoterapii, 6 szt. laserów biostymulacyjnych, 8 szt. uniwersalnych statywowych lamp terapeutycznych SOLLUX, 10 szt. wielofunkcyjnych aparatów do elektroterapii mixing.
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego
Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Jak w punkcie III.2 Warunki udziału.
II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)
Glówny przedmiot: 33.15.80.00-2
Dodatkowe przedmioty 33.15.82.00-4
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej. Nie
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej. Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Całkowita wielkość lub zakres
Zakres dostawy jest ujęty w przedmiocie zamówienia.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Wymagany
Data zakończenia 07/09/2006
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
Nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie - 4 lata. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. SIWZ. 2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. SIWZ. 2.3 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.3. SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia realizacji zadania Podwykonawcom.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie obliczenia punktów według kryterium: cena - 50, gwarancja nie mniej niż 24 m-ce - 40, koszty serwisu - 10. Pozostałe dokumenty zostaną poddane ocenie spełnia / nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 (podczas składania ofert). 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadcznie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreśonym w art. 24. ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna infromacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w formularzu ofertowym. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolonść kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty mają być ponumerowane ze spisem treści i wpięte do plastikowego skoroszytu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena 50.00
2. Udzielenie gwarancji na co najmniej 2 lata 40.00
3. Koszty serwisu pogwarancyjnego 10.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna. Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (Jeżeli dotyczy)
www.caritas.diecezja.opole.pl
Opłata Waluta
Warunki i sposób płatności:
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy)
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 21/08/2006
Godzina: 10:00
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty
polski
IV.3.5) Termin związania ofertą
okres w dniach: 30
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 21/08/2006
Godzina: 11:00
Miejsce
NZOZ Caritas Diecezji Opolskiej, ul. Szpitalna 5a, 45-010 Opole
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Tak
Jeżeli tak, wskazać projekt/program:
Projekt nr Z/2.16/III/3.5.2/27/05/U/24/06 wyposażenie 21 gabinetów rehabilitacyjnych NZOZ Caritas Diecezji Opolskiej w sprzęt rehabilitacyjny / Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego.
VI.2) INFORMACJE DODATKOWE
Oferowany sprzęt musi posiadać Certyfikat CE oraz wpis do rejestru usług i wyrobów medycznych.
Opole, dnia 03.08.2006 r.
Pliki do pobrania:
- Załącznik nr 1: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę sprzętu rehabilitacyjnego
- Załącznik nr 2: Furmularz cenowy
- Załącznik nr 3: Harmonogram dostaw
- Załącznik nr 4: Druk "Oferta"
- Załącznik nr 5: Projekt umowy
- Załącznik nr 6: Oświadczenie dot. art. 22 ust 1 oraz art. 24. ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych