Zaproszenie do złożenia oferty - WTZ w Nysie
Nysa, 19 maja 2023 r.
Caritas Diecezji Opolskiej, ul. Szpitalna 5a, 45-010 Opole NIP: 7541392245, zaprasza do złożenia oferty na:
Remont Sali Rehabilitacyjnej w Warsztacie Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Opolskiej w Nysie ,,RUCH I ODNOWA”
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
a. Przedmiot zamówienia: Remont Sali Rehabilitacyjnej w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Grodkowska 26.
b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi
i. Załącznik nr 2 - Przedmiar na w/w zadania
ii. Załącznik nr 3 - Przedmiar na w/w zadania
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiający określa termin wykonania zamówienia do 31 sierpnia 2023 roku.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wraz z ofertą złożyli:
i. Odpis/ informację z właściwego rejestru ewidencyjnego, wskazujący status prawny Wykonawcy oraz osoby uprawnione do jego reprezentacji;
ii. Oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa, jeżeli ofertę w imieniu Wykonawcy składa pełnomocnik;
iii. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej.
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
a. Zamawiający wskazuje, że komunikacja z Wykonawcami odbywa się w formie pisemnej przy czym dopuszcza się składanie oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej – na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
b. Zamawiający wskazuje osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
i. Ks. Eugeniusz Magierowski Dyrektor Rejonu Nysa Caritas Diecezji Opolskiej, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: 77 433 24 64,
ii. Małgorzata Kołek Kierownik Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Opolskiej, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: 600 478 458.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
a. Wykonawca może w niniejszym postępowaniu złożyć wyłącznie jedną ofertę zgodną z załącznikiem nr 2 i wyłącznie jedną ofertę zgodną załącznikiem nr 3.
b. Oferta wykonawcy musi obejmować przedmiot zamówienia zgodny z załącznikiem nr 2 lub nr załącznikiem nr 3 na - Przedmiary na w/w zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych, w zakresie załącznika nr 2 lub załącznika nr 3.
c. Oferta wykonawcy musi obejmować roboty które są niezbędne do wykonania zadania i są nieujęte w załączniku nr 2 lub załączniku nr 3 na Przedmiar zadania.
d. Treść oferty musi odpowiadać warunkom, wynikającym z zapytania ofertowego oraz załączników.
e. Zamawiający wymaga sporządzenia oferty w formie pisemnej, w języku polskim.
f. Oferta Wykonawcy musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, a upoważnienie musi wynikać z przedłożonego wraz z ofertą dokumentu (odpisu/ informacji z właściwego rejestru ewidencyjnego, pełnomocnictwa).
g. Wykonawca w formularzu ofertowym podaje cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
h. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie składniki cenotwórcze oraz należny podatek VAT (dot. ceny brutto), jeżeli występuje.
i. Nieuwzględnienie przez Wykonawcę jakichkolwiek kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia na etapie złożenia oferty, nie będzie podstawą roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, jak i po jego wykonaniu.
j. Cena oferty musi być podana w PLN, cyfrowo oraz słownie.
k. We wszystkich obliczeniach ceny należy stosować zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami przybliżeń dziesiętnych.
l. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
a. Oferty należy składać w terminie do dnia 31.05.2023 r. do godziny 15.00 w następujący sposób:
i. Osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską w siedzibie zamawiającego: Caritas Diecezji Opolskiej, ul. Szpitalna 5a, 45-010 Opole lub w miejscu realizacji zadania: Warsztat Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Opolskiej w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Grodkowska 26.
ii. W formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
b. Oferta Wykonawcy zostanie przez Zamawiającego uznana za złożoną w terminie, jeżeli wpłynie do siedziby Zamawiającego lub na wskazany adres e-mail, przed terminem składania ofert.
c. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia publicznego otwarcia ofert. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.06.2023 r. do godz. 13.00.
VII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
a. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie cena ofertowa brutto – 100%
b. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlegającego wykluczeniu która stanowić będzie najkorzystniejszą ofertę cenową.
c. W przypadku, gdy wartość oferty przedstawionej w odpowiedzi na zapytanie będzie wyższa od zaplanowanej w budżecie projektu, Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji z Wykonawcą, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę.
d. W sytuacji, gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na zmniejszenie ceny wówczas Zamawiający odrzuci jego ofertę i do negocjacji zaprosi Wykonawcę, który przedstawił ofertę ocenioną jako drugą.
e. Zamawiający jest uprawniony do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn.
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA WNIESIENIA ZABEZPIECZENIA
Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IX. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu, zawarł z Zamawiającym umowę, zgodną z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 2 lub załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
a. Strony zobowiązane są do zastosowania wobec nich wszelkich zasad wynikających z przepisów RODO, w szczególności zaś w zakresie właściwego zabezpieczenia tych danych przed nieuprawnionym dostępem, zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą, a także spełnienia wobec osób, których dane otrzyma, obowiązku informacyjnego, o którym stanowi art. 14 RODO.
b. Strony zobowiązują się wzajemnie do przekazania klauzul osobom reprezentującym strony, osobom do kontaktu oraz pracownikom/współpracownikom realizującym umowę.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy;
2. Przedmiar robót;
3. Przedmiar robót:
4. Projekt Umowy zgodny z załącznikiem nr 2;
5. Projekt Umowy zgodny z załącznikiem nr 3;
6. Klauzula informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienia publiczne;
7. Klauzula informacyjna dla klienta;
8. Klauzula informacyjna dla osób kontaktowych.