Audyt zewnętrzny projektu „Nasza droga do sukcesu”
Caritas Diecezji Opolskiej zwraca się z prośbą o przesłanie ofert na przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu pn. „Nasza droga do sukcesu", finansowanego ze środków PFRON w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Zamawiający:
Caritas Diecezji Opolskiej, ul. Szpitalna 5a, 45-010 Opole, NIP: 7541392245, REGON: 040005354
Miejsce przeprowadzenia audytu:
Centrum Rehabilitacji dla Dzieci im. ks. bpa Józefa Nathana, ul. Mickiewicza 5, 45-367 Opole (jednostka organizacyjna Caritas Diecezji Opolskiej)
Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu „Nasza droga do sukcesu” realizowanego w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Zakres audytu obejmuje okres trwania projektu, tj. 01 kwiecień 2022 r. do 31 marzec 2023 r.
Celem audytu zewnętrznego jest uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że koszty poniesione w ramach realizacji projektu są kwalifikowalne, a projekt jest realizowany zgodnie z przepisami prawa, z wnioskiem i umową oraz wydanie opinii w tym zakresie.
Informacje o projekcie:
Celem projektu jest zwiększenie samodzielności osób niepełnosprawnych poprzez rozwijanie i utrwalanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, pobudzanie do aktywności i działania, nabywanie umiejętności funkcjonowania w grupie społecznej, kształtowanie umiejętności rozwiązywania konfliktów oraz rozładowania napięcia, stymulację rozwoju mowy i komunikacji, wyrównywanie deficytów w zakresie edukacji.
Numer umowy o dofinansowanie projektu: ZZO/000086/08/D z dnia 05 maja 2022r.; Aneks nr 1 z dnia 30 listopada 2022 r.; Aneks nr 2 z dnia 23 grudnia 2022 r. (Projekt roczny, realizowany w terminie 01 kwietnia 2022r. do 31 marca 2023 r.)
Okres realizacji projektu: 01 kwiecień 2022 r. do 31 marzec 2023 r.
Wartość projektu: 872.578,17 zł ( słownie: osiemset siedemdziesiąt dwa tysiące pięćset siedemdziesiąt osiem złotych 17/100) w tym :
Wartość dofinansowania przez PFRON : 864.191,24 zł
Wartość wkładu własnego: 8.386,93 zł
Wartość kosztów inwestycyjnych: 10.777,35 zł
Partnerzy: brak
Liczba uczestników: 80 Beneficjentów w całym projekcie
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Przeprowadzenie audytu i przygotowanie raportu z audytu zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, zamieszczonymi na stronie:
W sytuacji zmian wprowadzonych do w/w wytycznych , związanych z wymaganiami audytu, w czasie pomiędzy wyborem wykonawcy audytu a realizacją zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia audytu zgodnie z wymogami obowiązującymi w dniu rozpoczęcia audytu.
2) Przygotowanie trzech egzemplarzy papierowych Raportu z audytu oraz przekazanie go zamawiającemu w formie elektronicznej.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca przeprowadzi audyt i przygotuje raport z audytu pomiędzy 22 marca 2023 r. a 31 marca 2023 r.
Warunki jakie musi spełniać Wykonawca zamówienia:
Wykonawcą może być podmiot, który posiada niezbędne doświadczenie oraz dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w zakresie przeprowadzania audytu (zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dotyczącymi audytu zewnętrznego jw.)
Zamawiający zastrzega, iż czynności audytowe mają być przeprowadzone w miejscu realizacji projektu, tj. w Centrum Rehabilitacji dla Dzieci im. ks. bpa Józefa Nathana ul. Mickiewicza 5,45-367 Opole ( jednostka organizacyjna Caritas Diecezji Opolskiej ).
Weryfikacja dokumentacji odbywać się będzie na oryginałach dokumentów, Zamawiający nie będzie udostępniał/przekazywał dokumentów w wersji elektronicznej poza miejsce prowadzenia audytu.
Raport/sprawozdanie z audytu zewnętrznego powinien zawierać dane zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dotyczącymi audytu zewnętrznego jw.
Sposób przygotowania oferty, kryteria oceny oferty, miejsce i termin złożenia oferty:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Ofertowy” stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
3. Wykonawca składa oświadczenie o bezstronności i niezależności stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie.
5. Na kopercie umieścić nazwę i adres WYKONAWCY oraz adres jednostki organizacyjnej Caritas Diecezji Opolskiej, której audyt zewnętrzny dotyczy, tj. Centrum Rehabilitacji dla Dzieci im. ks. bpa Józefa Nathana, ul. Mickiewicza 5, 45-367 Opole. Kopertę oznakować napisem „ Oferta na przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego - 2023 „ .
6. Istnieje możliwość przesłania ofert poprzez e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., jednakże oryginały muszą zostać przesłane na adres Centrum Rehabilitacji jw. do końca terminu składania ofert (liczy się data stempla pocztowego).
7. Ofertę należy złożyć do dnia 15 lutego 2023 r. do godz. 12:00 w sekretariacie Centrum Rehabilitacji jw.
8. Oferty zostaną rozpatrzone w dniu 17.02.2023 r., oferenci zostaną poinformowani pisemnie o podjętej decyzji do dnia 24.02.2023 r.
9. W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje kryterium „najniższa cena„ . Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam wynik oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
Osoby upoważnione do kontaktów:
Pelagia Chojak - koordynator projektu; tel. 77 4536559 lub 660727546
Załączniki:
1. Formularz ofertowy,
2. Oświadczenie o bezstronności i niezależności,
3. Wykaz osób wykonujących zamówienie,
4. Wykaz usług.