Audyt zewnętrzny II etapu projektu „Dzisiaj aktywnie trenuję, by jutro aktywnie żyć„
Caritas Diecezji Opolskiej zwraca się z prośbą o przesłanie ofert na przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu pn. "Dzisiaj aktywnie trenuję, by jutro aktywnie żyć”, finansowanego ze środków PFRON w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Zamawiający:
Caritas Diecezji Opolskiej, ul. Szpitalna 5a, 45-010 Opole
NIP: 7541392245, REGON: 040005354
Miejsce przeprowadzenia audytu:
Centrum Rehabilitacji dla Dzieci im. ks. bpa Józefa Nathana
ul. Mickiewicza 5
45-367 Opole
(jednostka organizacyjna Caritas Diecezji Opolskiej)
Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego II etapu projektu "Dzisiaj aktywnie trenuję, by jutro aktywnie żyć", realizowanego w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Zakres audytu obejmuje drugi okres trwania projektu, tj. od 01 kwietnia 2020 r. do 31 marca 2021 r.
Celem audytu zewnętrznego jest uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że koszty poniesione w ramach realizacji projektu są kwalifikowalne, a projekt jest realizowany zgodnie z przepisami prawa, z wnioskiem i umową oraz wydanie opinii w tym zakresie.
Informacje o projekcie:
Celem projektu jest zwiększenie samodzielności osób niepełnosprawnych poprzez rozwijanie i utrwalanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, pobudzanie do aktywności i działania, nabywanie umiejętności funkcjonowania w grupie społecznej, kształtowanie umiejętności rozwiązywania konfliktów oraz rozładowania napięcia, stymulację rozwoju mowy i komunikacji, wyrównywanie deficytów w zakresie edukacji.
Numer umowy o dofinansowanie projektu: ZZO/000057/08/D z dnia 15 marca 2019 r.; Aneks nr 3 z dnia 24 marca 2020 r.; Aneks nr 4 z dnia 11 sierpnia 2020 r. (Projekt 3-letni, realizowany w terminie od 01 kwietnia 2019 r. do 31 marca 2022 r.).
Drugi okres realizacji projektu: od 01 kwietnia 2020 r. do 31 marca 2021 r.
Wartość projektu (drugi okres): 440.000,00 zł (słownie: czterysta czterdzieści tysięcy 00/100 zł ), w tym:
wartość dofinansowania przez PFRON: 418.000,00 zł
wartość wkładu własnego: 22.000,00 zł
Partnerzy: brak
Liczba uczestników: 70 Beneficjentów w 2 okresie (II etap)
Zakres zamówienia obejmuje:
- Przeprowadzenie audytu i przygotowanie raportu z audytu zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, zamieszczonymi na stronie:
oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i zasadami w tym zakresie.
W sytuacji zmian wprowadzonych do w/w wytycznych , związanych z wymaganiami audytu, w czasie pomiędzy wyborem wykonawcy audytu a realizacją zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia audytu zgodnie z wymogami obowiązującymi w dniu rozpoczęcia audytu.
- Przygotowanie trzech egzemplarzy papierowych Raportu z audytu oraz przekazanie go zamawiającemu w formie elektronicznej.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca przeprowadzi audyt i przygotuje raport z audytu pomiędzy 22 marca 2021 r. a 02 kwietnia 2021 r.
Warunki jakie musi spełniać Wykonawca zamówienia:
Wykonawcą może być podmiot, który posiada niezbędne doświadczenie oraz dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w zakresie przeprowadzania audytu (zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dotyczącymi audytu zewnętrznego jw.).
Zamawiający zastrzega, iż czynności audytowe mają być przeprowadzone w miejscu realizacji projektu, tj. w Centrum Rehabilitacji dla Dzieci im. ks. bpa Józefa Nathana, ul. Mickiewicza 5, 45-367 Opole (jednostka organizacyjna Caritas Diecezji Opolskiej ).
Weryfikacja dokumentacji odbywać się będzie na oryginałach dokumentów. Zamawiający nie będzie udostępniał/przekazywał dokumentów w wersji elektronicznej poza miejsce prowadzenia audytu.
Raport/sprawozdanie z audytu zewnętrznego powinien zawierać dane zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dotyczącymi audytu zewnętrznego jw.
Sposób przygotowania oferty, kryteria oceny oferty, miejsce i termin złożenia oferty:
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Ofertowy” stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
- Wykonawca składa oświadczenie o bezstronności i niezależności stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie.
- Na kopercie umieścić nazwę i adres WYKONAWCY oraz adres jednostki organizacyjnej Caritas Diecezji Opolskiej, której audyt zewnętrzny dotyczy, tj. Centrum Rehabilitacji dla Dzieci im. ks. bpa Józefa Nathana, ul. Mickiewicza 5, 45-367 Opole. Kopertę oznakować napisem "Oferta na przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego - 2021".
- Istnieje możliwość przesłania ofert poprzez e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., jednakże oryginały muszą zostać przesłane na adres Centrum Rehabilitacji jw. do końca terminu składania ofert (liczy się data stempla pocztowego).
- Ofertę należy złożyć do dnia 17 lutego 2021 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Centrum Rehabilitacji jw.
- Oferty zostaną rozpatrzone w dniu 19.02.2021 r., oferenci zostaną poinformowani pisemnie o podjętej decyzji do dnia 25.02.2021 r.
- W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje kryterium "najniższa cena". Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam wynik oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
Osoby upoważnione do kontaktów:
Pelagia Chojak - koordynator projektu, tel. 77 4536559 lub 660727546
Załączniki:
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1
- Oświadczenie o bezstronności i niezależności - załącznik nr 2
- Wykaz osób wykonujących zamówienie - załącznik nr 3
- Wykaz usług - załącznik nr 4.