Audyt zewnętrzny II etapu projektu pn. „Samodzielność zwiększamy bo razem działamy”.
Caritas Diecezji Opolskiej zwraca się z prośbą o przesłanie ofert na przeprowadzenie audytu zewnętrznego II etapu projektu pn. "Samodzielność zwiększamy bo razem działamy" finansowanego ze środków PFRON w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Zamawiający:
Caritas Diecezji Opolskiej
ul. Szpitalna 5a, 45-010 Opole
NIP: 7541392245
REGON: 040005354
Miejsce przeprowadzenia audytu:
Środowiskowa Świetlica Samopomocy „Nadzieja” Caritas Diecezji Opolskiej
ul. Kozielska 65, 47-400 Racibórz
(jednostka organizacyjna Caritas Diecezji Opolskiej)
Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego II etapu projektu pn. "Samodzielność zwiększamy bo razem działamy", realizowanego w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Zakres audytu obejmuje II okres trwania projektu, tj. 1 kwietnia 2024 r. do 31 marca 2025 r.
Celem audytu zewnętrznego jest uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że koszty poniesione w ramach realizacji projektu są kwalifikowalne, a projekt jest realizowany zgodnie z przepisami prawa, z wnioskiem i umową oraz wydanie opinii w tym zakresie.
Informacje o projekcie:
Celem projektu jest usamodzielnienie, podniesienie zaradności życiowej, sprawności psychofizycznej oraz usprawnienie sfery fizycznej 21 osób niepełnosprawnych (upośledzonych umysłowo i chorych psychicznie) poprzez ich pracę i aktywne uczestnictwo w proponowanych formach terapii i kinezyterapii, dzięki czemu otrzymują szansę na samodzielne funkcjonowanie w komórce rodzinnej i społecznej.
Numer umowy o dofinansowanie projektu: Umowy nr ZZO/000094/08/D z dnia 22 maja 2023 r. zmienionej aneksem nr 2 z dnia 10 grudnia 2024 (Projekt 3-letni, realizowany w terminie od 1 kwietnia 2023 r. do 31 marca 2026 r.).
Drugi okres realizacji projektu: od 1 kwietnia 2024 r. do 31 marca 2025 r.
Wartość projektu (II okres): 583.350,37 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt trzy tysiące trzysta pięćdziesiąt złotych 37/100 zł), w tym:
Wartość dofinansowania przez PFRON: 577.350,37 zł
Wartość wkładu własnego: 6.000,00 zł
Partnerzy: brak
Liczba uczestników: 21 beneficjentów w 2 okresie (II etap)
Zakres zamówienia obejmuje:
1 Przeprowadzenie audytu i przygotowanie raportu z audytu zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych: „Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych - Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych” zamieszczonymi na stronie:
oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i zasadami w tym zakresie.
W sytuacji zmian wprowadzonych do w/w wytycznych, związanych z wymaganiami audytu, w czasie pomiędzy wyborem wykonawcy audytu, a realizacją zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia audytu zgodnie z wymogami obowiązującymi w dniu rozpoczęcia audytu.
2. Przygotowanie trzech egzemplarzy papierowych Raportu z audytu oraz przekazanie go zamawiającemu w formie elektronicznej (potwierdzenie, raport wydany przez audytora musi dotyczyć kwot i informacji zawartych w dokumentach związanych z realizowanym zadaniem/projektem od dnia rozpoczęcia realizacji zadania/projektu do dnia rozpoczęcia audytu zewnętrznego).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania (np. gdy najniższa cena zaproponowana przez oferentów będzie przewyższała cenę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia).
Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca przeprowadzi audyt i przygotuje raport z audytu pomiędzy: 17 marca 2025 r. a 21 marca 2025 r. Za wykonaną usługę Wykonawca wystawi fakturę na dzień wystawienia raportu z audytu.
Warunki jakie musi spełniać Wykonawca zamówienia:
Wykonawcą może być podmiot, który posiada niezbędne doświadczenie oraz dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w zakresie przeprowadzania audytu (zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dotyczącymi audytu zewnętrznego jw.). Wykonawca zamówienia wyłoniony w konkursie, przed przystąpieniem do czynności audytorskich musi przedłożyć Zamawiającemu, dokumenty poświadczające kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego potwierdzone za zgodność z oryginałem (zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dotyczącymi audytu zewnętrznego jw.).
Zamawiający zastrzega, iż czynności audytowe mają być przeprowadzone w miejscu realizacji projektu, tj. w Środowiskowa Świetlica Samopomocy "Nadzieja” Caritas Diecezji Opolskiej, ul. Kozielska 65, 47-400 Racibórz (jednostka organizacyjna Caritas Diecezji Opolskiej).
Weryfikacja dokumentacji odbywać się będzie na oryginałach dokumentów. Zamawiający nie będzie udostępniał/przekazywał dokumentów w wersji elektronicznej poza miejsce prowadzenia audytu.
Raport/sprawozdanie z audytu zewnętrznego musi zawierać dane zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dotyczącymi audytu zewnętrznego jw.
Sposób przygotowania oferty, kryteria oceny oferty, miejsce i termin złożenia oferty:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Ofertowy” stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
3. Wykonawca składa wykaz osób wykonujących zamówienie stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
4. Wykonawca składa wykaz usług stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
5. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie.
6. Na kopercie umieścić nazwę i adres WYKONAWCY oraz adres jednostki organizacyjnej Caritas Diecezji Opolskiej, której audyt zewnętrzny dotyczy, tj. Środowiskowa Świetlica Samopomocy „Nadzieja” Caritas Diecezji Opolskiej. Kopertę oznakować napisem „Oferta na przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego - 2025”.
7. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 26 lutego 2025 r. w Biurze Caritas Diecezji Opolskiej Rejon Racibórz, ul. Kozielska 65, 47-400 Racibórz.
8. Oferty zostaną rozpatrzone w dniu 27.02.2025 r., oferenci zostaną poinformowani drogą e-mailową o podjętej decyzji do dnia 28.02.2025 r.
9. W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje kryterium „najniższa cena” oraz warunek w zakresie doświadczenia, gdzie Wykonawca wykaże przeprowadzenie łącznie minimum 10 usług w zakresie audytu zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taka samą cenę, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
Osoby upoważnione do kontaktów:
Aldona Fulneczek - koordynator projektu; tel. 32 4140532.