Audyt zewnętrzny projektu "Idziemy dalej"
Caritas Diecezji Opolskiej zwraca się z prośbą o przesłanie ofert na przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu pn. "Idziemy dalej", finansowanego ze środków PFRON w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Zamawiający:
Caritas Diecezji Opolskiej
ul. Szpitalna 5a
45-010 Opole
NIP: 7541392245
REGON: 040005354
Miejsce przeprowadzenia audytu:
Centrum Rehabilitacji dla Dzieci im. ks. bpa Józefa Nathana
ul. Mickiewicza 5
45-367 Opole
(jednostka organizacyjna Caritas Diecezji Opolskiej)
Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu "Idziemy dalej", realizowanego w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Zakres audytu obejmuje pierwszy okres trwania projektu, tj. od 01 kwietnia 2024 r. do 31 marca 2025 r.
Celem audytu zewnętrznego jest uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że koszty poniesione w ramach realizacji projektu są kwalifikowalne, a projekt jest realizowany zgodnie z przepisami prawa, z wnioskiem i umową oraz wydanie opinii w tym zakresie.
Informacje o projekcie:
Celem projektu jest zwiększenie samodzielności osób niepełnosprawnych poprzez rozwijanie i utrwalanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, pobudzanie do aktywności i działania, nabywanie umiejętności funkcjonowania w grupie społecznej, kształtowanie umiejętności rozwiązywania konfliktów oraz rozładowania napięcia, stymulację rozwoju mowy i komunikacji, wyrównywanie deficytów w zakresie edukacji.
Numer umowy o dofinansowanie projektu: UM/PW9/2024/2/O_OPOLSKI/4967 z dnia 07.06.2024 r.; (Projekt dwuletni, realizowany w terminie od 01 kwietnia 2024 r. do 31 marca 2025; r.- pierwszy okres; 01 kwietnia 2025 – 31 marca 2026 - drugi okres).
Pierwszy okres realizacji projektu: od 01 kwietnia 2024 r. do 31 marca 2025 r.
Wartość projektu: 1.315.532,77 (słownie: jeden milion trzysta piętnaście tysięcy pięćset trzydzieści dwa złote 77/100) w tym :
Wartość dofinansowania przez PFRON : 1.302.377,44zł
Wartość wkładu własnego: 13.155,33 zł
Partnerzy: brak
Liczba uczestników: 85 Beneficjentów w całym projekcie
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Przeprowadzenie audytu i przygotowanie raportu z audytu zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, zamieszczonymi na stronie:
oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i zasadami w tym zakresie.
W sytuacji zmian wprowadzonych do w/w wytycznych , związanych z wymaganiami audytu, w czasie pomiędzy wyborem wykonawcy audytu, a realizacją zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia audytu zgodnie z wymogami obowiązującymi w dniu rozpoczęcia audytu.
2) Przygotowanie trzech egzemplarzy papierowych Raportu z audytu oraz przekazanie go zamawiającemu w formie elektronicznej.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca przeprowadzi audyt i przygotuje raport z audytu pomiędzy 20 marca 2025 r. a 26 marca 2025 r.
Warunki jakie musi spełniać Wykonawca zamówienia:
Wykonawcą może być podmiot, który posiada niezbędne doświadczenie oraz dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w zakresie przeprowadzania audytu (zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dotyczącymi audytu zewnętrznego jw.)
Zamawiający zastrzega, iż czynności audytowe mają być przeprowadzone w miejscu realizacji projektu, tj. w Centrum Rehabilitacji dla Dzieci im. ks. bpa Józefa Nathana, ul. Mickiewicza 5, 45-367 Opole (jednostka organizacyjna Caritas Diecezji Opolskiej).
Weryfikacja dokumentacji odbywać się będzie na oryginałach dokumentów, Zamawiający nie będzie udostępniał/przekazywał dokumentów w wersji elektronicznej poza miejsce prowadzenia audytu.
Raport/sprawozdanie z audytu zewnętrznego powinien zawierać dane zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dotyczącymi audytu zewnętrznego jw.
Sposób przygotowania oferty, kryteria oceny oferty, miejsce i termin złożenia oferty:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Ofertowy” stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
3. Wykonawca składa oświadczenie o bezstronności i niezależności stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie.
5. Na kopercie umieścić nazwę i adres WYKONAWCY oraz adres jednostki organizacyjnej Caritas Diecezji Opolskiej, której audyt zewnętrzny dotyczy, tj. Centrum Rehabilitacji dla Dzieci im. ks. bpa Józefa Nathana, ul. Mickiewicza 5, 45-367 Opole. Kopertę oznakować napisem "Oferta na przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego - 2025."
6. Istnieje możliwość przesłania ofert poprzez e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., jednakże oryginały muszą zostać przesłane na adres Centrum Rehabilitacji jw. do końca terminu składania ofert (liczy się data stempla pocztowego).
7. Ofertę należy złożyć do dnia 17 lutego 2025 r. do godz. 12:00 w sekretariacie Centrum Rehabilitacji jw.
8. Oferty zostaną rozpatrzone w dniu 21.02.2025 r., oferenci zostaną poinformowani pisemnie o podjętej decyzji do dnia 24.02.2025 r.
9. Kryteria brane pod uwagę przy wyborze firmy audytorskiej:
1. Kryterium najniższej ceny:
-
- Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie najniższej ceny. Oferta o najniższej cenie będzie oceniana jako najbardziej korzystna pod tym względem.
- Kryterium doświadczenia wykonawcy:
- Oprócz ceny, Zamawiający będzie brał pod uwagę doświadczenie wykonawcy w realizacji podobnych projektów, w tym:
- Liczbę przeprowadzonych audytów (min.15).
- Jakość współpracy z innymi zamawiającymi.
- Kwalifikacje zespołu realizującego projekt.
- Oprócz ceny, Zamawiający będzie brał pod uwagę doświadczenie wykonawcy w realizacji podobnych projektów, w tym:
- Dodatkowe kryteria oceny doświadczenia wykonawcy:
- Współpraca w poprzednich latach: Wykonawcy, którzy mają dobrą historię współpracy z zamawiającymi, będą oceniani wyżej.
- Terminowość i organizacja: Oferty wykonawców, którzy w przeszłości mieli problemy z ustaleniem terminów lub nie dotrzymywali harmonogramów, mogą zostać odrzucone.
- Przygotowanie dokumentacji: Wykonawcy, którzy nie przygotowali wymaganej dokumentacji próbnej na czas, będą oceniani negatywnie.
- Zasady oceny:
- Oferty wykonawców, którzy mieli problemy z realizacją zleceń w przeszłości (np. opóźnienia, brak dokumentów), mogą zostać odrzucone, ponieważ brak organizacji i przygotowania wpływa na jakość audytu.
- Najpierw brana będzie pod uwagę cena, a następnie doświadczenie wykonawcy.
Zamawiający chce dokonać wyboru oferty, która będzie zarówno najkorzystniejsza cenowo, jak i gwarantująca wysoką jakość realizacji audytu. Doświadczenie wykonawcy, jego organizacja pracy i dotychczasowa współpraca z innymi zamawiającymi mają duże znaczenie, ponieważ zapewniają odpowiednią jakość usług oraz terminowość realizacji.
Osoby upoważnione do kontaktów:
Dąbek Julia - koordynator projektu; tel. 77 4536559 lub 660727546
Krok Daria – ds. rozliczeń finansowych projektu; tel. 77 4536559 lub 660727546