Tytuł: Audyt zewnętrzny I etapu projektu pn. „Samodzielność zwiększamy bo razem działamy”.
Caritas Diecezji Opolskiej zwraca się z prośbą o przesłanie ofert na przeprowadzenie audytu zewnętrznego I etapu projektu pn. "Samodzielność zwiększamy bo razem działamy" finansowanego ze środków PFRON w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Zamawiający:
Caritas Diecezji Opolskiej
ul. Szpitalna 5a
45-010 Opole
NIP: 7541392245
REGON: 040005354
Miejsce przeprowadzenia audytu:
Środowiskowa Świetlica Samopomocy „Nadzieja” Caritas Diecezji Opolskiej
ul. Kozielska 65
47-400 Racibórz
(jednostka organizacyjna Caritas Diecezji Opolskiej)
Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego I etapu projektu pn. "Samodzielność zwiększamy bo razem działamy", realizowanego w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Zakres audytu obejmuje I okres trwania projektu, tj. 1 kwietnia 2023 r. do 31 marca 2024 r.
Celem audytu zewnętrznego jest uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że koszty poniesione w ramach realizacji projektu są kwalifikowalne, a projekt jest realizowany zgodnie z przepisami prawa, z wnioskiem i umową oraz wydanie opinii w tym zakresie.
Informacje o projekcie:
Celem projektu będzie usamodzielnienie, podniesienie zaradności życiowej, sprawności psychofizycznej oraz usprawnienie sfery fizycznej 21 osób niepełnosprawnych (upośledzonych umysłowo i chorych psychicznie) poprzez ich pracę i aktywne uczestnictwo w proponowanych formach terapii i kinezyterapii, dzięki czemu otrzymają szansę na samodzielne funkcjonowanie w komórce rodzinnej i społecznej.
Numer umowy o dofinansowanie projektu: Umowy nr ZZO/000094/08/D z dnia 22 maja 2023 r. zmienionej aneksem nr 1 z dnia 18 grudnia 2023 (Projekt 3-letni, realizowany w terminie od 1 kwietnia 2023 r. do 31 marca 2026 r.).
Pierwszy okres realizacji projektu: od 1 kwietnia 2023 r. do 31 marca 2024 r.
Wartość projektu (I okres): 539.599,37 zł (słownie: pięćset trzydzieści dziewięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 37/100 zł), w tym:
Wartość dofinansowania przez PFRON: 533.999,37 zł
Wartość wkładu własnego: 5.600,00 zł
Partnerzy: brak
Liczba uczestników: 21 beneficjentów w 1 okresie (I etap)
Zakres zamówienia obejmuje:
1 Przeprowadzenie audytu i przygotowanie raportu z audytu zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych: „Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych - Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych” zamieszczonymi na stronie:
oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i zasadami w tym zakresie.
W sytuacji zmian wprowadzonych do w/w wytycznych, związanych z wymaganiami audytu, w czasie pomiędzy wyborem wykonawcy audytu, a realizacją zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia audytu zgodnie z wymogami obowiązującymi w dniu rozpoczęcia audytu.
2. Przygotowanie trzech egzemplarzy papierowych Raportu z audytu oraz przekazanie go zamawiającemu w formie elektronicznej.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca przeprowadzi audyt i przygotuje raport z audytu pomiędzy: 18 marca 2024 r. a 25 marca 2024 r.
Warunki jakie musi spełniać Wykonawca zamówienia:
Wykonawcą może być podmiot, który posiada niezbędne doświadczenie oraz dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w zakresie przeprowadzania audytu (zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dotyczącymi audytu zewnętrznego jw.)
Zamawiający zastrzega, iż czynności audytowe mają być przeprowadzone w miejscu realizacji projektu, tj. w Środowiskowa Świetlica Samopomocy „Nadzieja” Caritas Diecezji Opolskiej, ul. Kozielska 65, 47-400 Racibórz (jednostka organizacyjna Caritas Diecezji Opolskiej).
Weryfikacja dokumentacji odbywać się będzie na oryginałach dokumentów, Zamawiający nie będzie udostępniał/przekazywał dokumentów w wersji elektronicznej poza miejsce prowadzenia audytu.
Raport/sprawozdanie z audytu zewnętrznego powinien zawierać dane zgodnie z wytycznymi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych dotyczącymi audytu zewnętrznego jw.
Sposób przygotowania oferty, kryteria oceny oferty, miejsce i termin złożenia oferty:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Ofertowy” stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
3. Wykonawca składa oświadczenia o bezstronności i niezależności osób uczestniczących w przeprowadzeniu audytu stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
4. Wykonawca składa wykaz osób wykonujących zamówienie stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
5. Wykonawca składa wykaz usług stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
6. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie.
7. Na kopercie umieścić nazwę i adres WYKONAWCY oraz adres jednostki organizacyjnej Caritas Diecezji Opolskiej, której audyt zewnętrzny dotyczy, tj. Środowiskowa Świetlica Samopomocy „Nadzieja” Caritas Diecezji Opolskiej. Kopertę oznakować napisem „Oferta na przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego - 2024”.
8. Istnieje możliwość przesłania ofert poprzez e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., jednakże oryginały muszą zostać przesłane na adres Środowiskowej Świetlicy Samopomocy „Nadzieja” Caritas Diecezji Opolskiej jw. do końca terminu składania ofert (liczy się data stempla pocztowego).
9. Ofertę należy złożyć do dnia 6 marca 2024 r. w Biurze Caritas Diecezji Opolskiej Rejon Racibórz, ul. Kozielska 65, 47-400 Racibórz.
10. Oferty zostaną rozpatrzone w dniu 7.03.2024 r., oferenci zostaną poinformowani drogą e-mailową o podjętej decyzji do dnia 8.03.2024 r.
11. W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje kryterium „najniższa cena”. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam wynik oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
Osoby upoważnione do kontaktów:
Aldona Fulneczek - koordynator projektu; tel. 32 4140532
Załączniki:
1. Formularz ofertowy,
2. Oświadczenie o bezstronności i niezależności,
3. Wykaz osób wykonujących zamówienie,
4. Wykaz usług.